Monday, 11 September 2017

Tsx Policy Stock Options


Kopiereg afskrif 2016 TSX Inc. Alle regte voorbehou. TMX Group Beperk en sy filiale het nie eens of beveel enige sekuriteite uitgereik deur enige maatskappye geïdentifiseer op, of aan mekaar verbind deur hierdie webwerf. Asseblief soek professionele advies aan spesifieke sekuriteite of ander inhoud op hierdie webwerf te evalueer. Alle inhoud (insluitend enige skakels na derde party webwerwe) is bedoel vir inligting doeleindes slegs (en nie vir doeleindes van handeldryf), en is nie bedoel om wetlike, rekeningkunde, belasting, beleggings, finansiële of ander advies en moet nie staatgemaak word vir sodanige advies. Die menings, opinies en advies van 'n derde party weerspieël dié van die individuele skrywers en is nie deur TMX Group Limited of sy affiliasies onderskryf. TMX Group Limited en dit affiliasies het nie voorberei, hersien of die inhoud van derde partye op hierdie webtuiste of die inhoud van 'n derde party webwerwe opgedateer, en aanvaar geen verantwoordelikheid vir sodanige information. Copyright kopieer 2016 TSX Inc. Alle regte voorbehou. TMX Group Beperk en sy filiale het nie eens of beveel enige sekuriteite uitgereik deur enige maatskappye geïdentifiseer op, of aan mekaar verbind deur hierdie webwerf. Asseblief soek professionele advies aan spesifieke sekuriteite of ander inhoud op hierdie webwerf te evalueer. Alle inhoud (insluitend enige skakels na derde party webwerwe) is bedoel vir inligting doeleindes slegs (en nie vir doeleindes van handeldryf), en is nie bedoel om wetlike, rekeningkunde, belasting, beleggings, finansiële of ander advies en moet nie staatgemaak word vir sodanige advies. Die menings, opinies en advies van 'n derde party weerspieël dié van die individuele skrywers en is nie deur TMX Group Limited of sy affiliasies onderskryf. TMX Group Limited en dit affiliasies het nie voorberei, hersien of die inhoud van derde partye op hierdie webtuiste of die inhoud van 'n derde party webwerwe opgedateer, en aanvaar geen verantwoordelikheid vir sodanige information. Amendments om TSX Venture Exchange beleid 4.4. Aansporing Stock Options Kanada 7 Junie 2013 Op 8 Mei 2013 die TSX Venture Exchange (TSXV) geïmplementeer wysigings aan beleid 4.4 - aansporing Stock Options (Beleid 4.4). Die wysigings is daarop gemik om te verduidelik en leiding te gee oor bestaande vereistes en prosedures egter ander wysigings uitmaak nuwe beleid. In verband met die wysigings aan beleid 4.4, het die TSXV ook ooreenstemmende geringe wysigings aan beleid 4.7 - Chari Options in verband met 'n beurs (Beleid 4.7) en Vorm G - Opsomming Form - Incentive Stock Options. Hierdie bulletin verskaf 'n opsomming van sekere beduidende wysigings aan beleid 4.4. Opsomming van enkele belangrike gebeure van beleid 4.4 Verskeie Opsie Planne Afdeling 2.2 (c) van beleid 4.4 bied nou dat die TSXV erken dat daar omstandighede waar dit nodig of verstandig is vir 'n gemeenskap om meer as een stock opsie plan in werking te hê by kan wees dieselfde tyd. Waar 'n gemeenskap het meer as een stock opsie plan of aandele-opsies buite die voorraad opsie plan toegestaan, die uiteengesit in beleid 4.4 op die maksimum aantal opsies wat toegestaan ​​kan word beperkings van toepassing op alle voorraad opsie planne en toelaes toe geneem in die totaal. Daarbenewens Beleid 4.4 verduidelik nou dat 'n uitgewer beide 'n rollende opsie plan en 'n vaste aantal voorraad opsie plan in werking op dieselfde tyd nie kan hê as ons, terwyl geneem in die geheel, die aantal aandele gereserveer vir uitreiking onder beide planne kon die 10 perk soos uiteengesit in beleid 4.4 oorskry. Minimum Oefening Prys Afdeling 3.6 van beleid 4.4 bied nou dat as 'n opsie verleen deur 'n nuut genoteerde uitgewer, of deur 'n uitgewer wat is teruggeroep vir verhandeling ná 'n skorsing of stilstand, die uitgewer moet wag totdat 'n bevredigende mark voor is gestig die opstel van die uitoefeningsprys vir en die toestaan ​​van die opsie. In die algemeen, sal die TSXV nie van mening dat 'n bevredigende mark gevestig is tot ten minste 10 verhandelingsdae sedert die datum van aanbieding of die dag waarop handel hervat geslaag. Voorwaardes / Bepalings ingesluit moet word in Stock Opsie Planne Beleid 4.4 is gewysig om te verduidelik dat vir voorraad opsies wat aan werknemers toegestaan, konsultante of werknemers bestuursmaatskappy, is dit die verantwoordelikheid van die gemeenskap en die optionee om te verseker en te bevestig dat die optionee is 'n bona fide werknemer, konsultant of werknemer bestuursmaatskappy. Daarbenewens het die wysigings bied ook dat enigiets van hoogstens 'n tydperk van 12 maande 'n redelike tydperk vir die verstryking van opsies toegeken aan 'n optionee wat ophou om 'n direkteur, werknemer, konsultant of bestuursmaatskappy werknemer van die gemeenskap te wees sou wees. Beleid 4.4 bied nou dat 'n voorraad opsie plan voorsiening vir die outomatiese verlenging van die vervaldatum van 'n opsie kan bevat indien sodanige vervaldatum binne 'n tydperk (Blackout Tydperk) waartydens 'n gemeenskap verbied 'n optionee van die uitoefening van hul voorraad opsies val. In sulke omstandighede, die volgende vereistes is van toepassing: Die Blackout Tydperk moet formeel opgelê deur die uitreiker op grond van 'n interne beleid wat handel dryf as gevolg van die bona fide bestaan ​​van onbekende materiaal inligting. Die Blackout periode moet verval op die algemene bekendmaking van die onbekende materiaal inligting. Die vervaldatum van die geaffekteerde aandele-opsies kan uitgebrei word om nie later nie as 10 sakedae na die verstryking van die Blackout Tydperk. Die outomatiese verlenging sal nie toegelaat word waar die optionee of die gemeenskap is onderhewig aan 'n ophou handel of 'n soortgelyke bevel. Aandeelhouersgoedkeuring vir Planne, toekennings en Wysigings Die wysigings aan beleid 4.4 bepaal dat 'n vaste aantal voorraad opsie plan wat kan saam met al die ander voorheen planne of toekennings issuerrsquos, lei te eniger tyd in die aantal genoteerde aandele gereserveer vir uitreiking meer as 10 van die uitgereikte aandele soos op die datum van implementering van die voorraad opsie plan moet goedkeuring van die aandeelhouers ontvang ten tye van die plan is om geïmplementeer word en op 'n tyd die aantal aandele gereserveer vir uitreiking onder die plan gewysig. Daarbenewens het 'n vaste aantal plan wat, tesame met al die ander voorheen planne of toekennings issuerrsquos, kon nie tot gevolg hê te eniger tyd in die aantal genoteerde aandele gereserveer vir uitreiking onder die plan van meer as 10 van die uitgereikte aandele soos op die datum van die implementering van die plan (ldquo lt10 Vaste plan rdquo) vereis nie goedkeuring van die aandeelhouers ten tyde van die plan is om geïmplementeer word of gewysig, tensy onpartydige aandeelhouersgoedkeuring onder Beleid 4.4 vereis. Spoorvoertuie opsie planne moet goedkeuring van die aandeelhouers ten tyde van die plan is om geïmplementeer word en jaarliks ​​daarna by die issuerrsquos algemene jaarvergadering te ontvang. In die geval dat die gemeenskap versuim om jaarlikse aandeelhouersgoedkeuring vir 'n rollende plan te verkry, die TSXV sou verwag dat die gemeenskap om die bestaande plan met 'n lt10 Vaste Plan met terme wat nie goedkeuring van die aandeelhouers vereis onmiddellik vervang. Oor die algemeen, sal die TSXV vereis dat enige wysiging van 'n voorraad opsie plan wat nie 'n lt10 Vaste Plan is onderworpe aan goedkeuring van die aandeelhouers as 'n voorwaarde om TSXV aanvaarding van die wysiging. Die wysigings aan beleid 4.4 stel 'n lys van wysigings wat aandeelhouersgoedkeuring sou vereis meer. As 'n uitgewer vereis goedkeuring van die aandeelhouers vir 'n nuwe of gewysigde plan, sal TSXV aanvaarding van die plan voorwaardelike wees op vereiste goedkeuring van die aandeelhouers verkry is. Die TSXV sal oor die algemeen toelaat dat die nuwe of gewysigde plan voor om die nodige goedkeuring van die aandeelhouers verkry is uit te voer. Daarbenewens sal die TSXV algemeen toelaat dat die gemeenskap om opsies onder die nuwe of gewysigde plan voor om die nodige goedkeuring vooraf verkry is toe te staan, mits die uitgewer verkry ook spesifieke aandeelhouer goedkeuring vir sodanige toelaes en andersins voldoen aan die toepaslike vereistes van beleid 4.4 . Sodanige goedkeuring moet aparte en afgesien van die goedkeuring van die aandeelhouers vir die nuwe of gewysigde plan wees. Waar goedkeuring van die aandeelhouers nie verkry word: (i) in die geval van 'n nuwe plan, die nuwe plan en al die opsies toegeken ingevolge daarvan sal staak (ii) in die geval van 'n gewysigde plan, die gewysigde plan beëindig (en die gemeenskap sal terugkeer terug na sy bestaande plan) en enige opsies onder die gewysigde plan toegestaan ​​sal beëindig (iii) in die geval van 'n opsie toestaan, sal die opsies toegeken beëindig en (iv) in die geval van 'n wysiging van opsies, sal die wysiging van wees nul en gener waarde. Waar goedkeuring van die aandeelhouers vereis, die inligting omsendbrief word aan aandeelhouers ten opsigte van 'n vergadering waarop die goedkeuring van die voorraad opsie plan of die verlening of wysiging van 'n opsie sal gesoek word voorsien, moet die besonderhede van die plan of die opsie openbaar verleen of wysiging in voldoende besonderhede om die aandeelhouers toelaat om 'n beredeneerde oordeel oor die aanvaarbaarheid van die plan of opsie toestaan ​​of wysiging te vorm. Die wysigings aan beleid 4.4 bepaal dat die bekendmaking van 'n nuwe plan moet die volgende insluit, maar nie beperk tot: (i) 'n beskrywing van die persone in aanmerking kom opsies onder die plan te verkry (ii) die maksimum aantal of persentasie van die aandele wat gebruik kan word voorbehou ( iii) die beperkings ingevolge die plan op die aantal opsies wat aan enige een persoon of enige kategorie persone (iv) die metode vir die bepaling van die uitoefeningsprys (v) die maksimum termyn van opsies en (vi) die verstryking en kan toegestaan ​​word beëindiging bepalings. Daarbenewens waar onpartydige aandeelhouersgoedkeuring vereis, daardie persone wat nie kan stem en die aantal stemme aandele wat hulle hou moet openbaar gemaak word in die inligting omsendbrief. Aanvanklike goedkeuring van die aandeelhouers sal nie nodig wees waar: (i) 'n voorraad opsie plan in werking gestel deur 'n uitgewer voor notering op die TSXV (ii) die uitreiker lêers 'n aanvanklike openbare aanbod prospektus in samewerking met 'n lys aansoek en (iii) die uitgewer het die besonderhede van die plan en bestaande opsies in die prospektus geopenbaar. Laastens, Beleid 4.4 verduidelik noudat uitreikers TSXV aanvaarding van enige wysiging moet ontvang om 'n voorraad opsie plan. Onpartydige aandeelhouersgoedkeuring Die wysigings aan beleid 4.4 nou bepaal dat onpartydige aandeelhouersgoedkeuring verkry moet word waar 'n individu voorraad opsie toekenning sal lei tot enige van die beperkings wat verband hou met skenkings aan die binnekringe of enige een persoon oorskry indien die plan nie hierdie perke nie toelaat wat oorskry moet word. Daarbenewens het die wysigings aan beleid 4.4 dui daarop dat vir die doel van hierdie beperkinge, opsies gehou deur 'n insider op enige punt van die tyd wat aan bedoelde persone voor om 'n insider oorweeg opsies toegeken aan 'n insider ongeag die feit dat die persoon was nie 'n insider ten tyde van die toekenning. Die wysigings aan beleid 4.4 bied ook dat waar 'n opsie verleen tot gevolg sal hê in die beperkinge wat verband hou met skenkings aan die binnekringe of enige een persoon oorskry, of waar daar 'n wysiging van aandele-opsies wat deur 'n insider dat die uitoefeningsprys van die afneem opsie, of waar 'n toekenning anders aandeelhouer goedkeuring kragtens artikel 3.9 (e) van beleid 4.4 vereis, kan so 'n goedkeuring van die aandeelhouers nie 'n nie-spesifieke of kombers goedkeuring wees. Die inligting omsendbrief moet die besonderhede van die toekenning of wysiging openbaar in voldoende besonderhede om aandeelhouers toelaat om 'n beredeneerde oordeel met betrekking tot die voorgestelde toekenning of wysiging te vorm. Byvoorbeeld, vir 'n wysiging wat die uitoefeningsprys van 'n opsie wat deur 'n insider sou afneem, moet die bekendmaking sluit, maar nie beperk tot, die identiteit van die binnekring, die aantal opsies die insider hou, die huidige uitoefeningsprys en die voorgestelde oefening prys. Opsies aan kwalifiserende liefdadigheidsorganisasies Beleid 4.4 permitte nou 'n uitgewer om opsies te gee aan liefdadigheid organizationsrdquo ldquoeligible (soos omskryf in beleid 4.7) ná notering. Voor die wysigings aan beleid 4.4, die TSXV beleid slegs toegelaat sulke toelaes voor of in verband met die issuerrsquos aanvanklike openbare aanbod. Die totale aantal opsies toegestaan ​​en uitstaande aan liefdadigheid organizationsrdquo moet nie meer as 1 van die uitgereikte aandele van die maatskappy te eniger tyd ldquoeligible, soos bereken onmiddellik na afloop van die toekenning. Hierdie beperking is met inbegrip van enige toekennings onder Beleid 4.7. Opsies toegeken aan liefdadigheid organizationsrdquo ldquoeligible onder Beleid 4.4 sal ingesluit word in die opsie beperkings soos uiteengesit ingevolge artikel 2.2 (a) van beleid 4.4. In teenstelling hiermee het opsies toegeken aan ldquoeligible liefdadigheid organizationsrdquo onder Beleid 4.7 sal nie ingesluit word in so 'n opsie beperkings. Filed under Tagged withCanada. Wysigings aan TSX Venture Exchange beleid 4.4. Aansporing Stock Options Op 8 Mei 2013 die TSX Venture Exchange (TSXV) geïmplementeer wysigings aan beleid 4.4 - aansporing Stock Options (Beleid 4.4).Die wysigings is daarop gemik om te verduidelik en leiding te gee oor bestaande vereistes en prosedures egter ander wysigings uitmaak nuwe policies. In verband met die wysigings aan beleid 4.4, het die TSXV ook ooreenstemmende geringe wysigings aan beleid 4.7 - Chari Options in verband met 'n beurs (Beleid 4.7) en Vorm G - opsomming Form - Incentive Stock Options. Dit bulletin verskaf 'n opsomming van sekere beduidende wysigings aan beleid 4.4. Opsomming van enkele belangrike gebeure van beleid 4.4 Verskeie Opsie Planne Afdeling 2.2 (c) van beleid 4.4 bied nou dat die TSXV erken dat daar omstandighede waar dit nodig of verstandig is vir 'n gemeenskap om meer as een stock opsie plan in werking te hê by kan wees dieselfde time. Where n uitgewer meer as een stock opsie plan of aandele-opsies buite die voorraad opsie plan toegestaan, die uiteengesit in beleid 4.4 op die maksimum aantal opsies wat toegestaan ​​kan word beperkings van toepassing op alle voorraad opsie planne en toelaes toe geneem in die aggregate. In Daarbenewens Beleid 4.4 verduidelik nou dat 'n uitgewer beide 'n rollende opsie plan en 'n vaste aantal voorraad opsie plan in werking op dieselfde tyd nie kan hê as ons, terwyl geneem in die geheel, die aantal aandele gereserveer vir uitreiking onder beide planne kon die 10 perk soos uiteengesit in beleid 4.4 oorskry. Minimum Oefening Prys Afdeling 3.6 van beleid 4.4 bied nou dat as 'n opsie verleen deur 'n nuut genoteerde uitgewer, of deur 'n uitgewer wat is teruggeroep vir verhandeling ná 'n skorsing of stilstand, die uitgewer moet wag totdat 'n bevredigende mark voor is gestig die opstel van die uitoefeningsprys vir en die toestaan ​​van die option. In algemeen, sal die TSXV nie van mening dat 'n bevredigende mark gevestig is tot ten minste 10 verhandelingsdae sedert die datum van notering of die dag waarop die handel hervat geslaag. Voorwaardes / Bepalings ingesluit moet word in Stock Opsie Planne Beleid 4.4 is gewysig om te verduidelik dat vir voorraad opsies wat aan werknemers toegestaan, konsultante of werknemers bestuursmaatskappy, is dit die verantwoordelikheid van die gemeenskap en die optionee om te verseker en te bevestig dat die optionee is 'n bona fide werknemer, konsultant of bestuursmaatskappy employee. In Daarbenewens het die wysigings bied ook dat enigiets van hoogstens 'n tydperk van 12 maande sal 'n redelike tydperk vir die verstryking van opsies toegeken aan 'n optionee wat ophou om 'n direkteur, werknemer, konsultant wees of bestuursmaatskappy werknemer van die gemeenskap. Blackout Tydperk Beleid 4.4 bied nou dat 'n voorraad opsie plan voorsiening vir die outomatiese verlenging van die vervaldatum van 'n opsie kan bevat indien sodanige vervaldatum binne 'n tydperk (verduistering Tydperk) waartydens 'n gemeenskap verbied 'n optionee van die uitoefening van hul voorraad opsies val. In sulke omstandighede, die volgende vereistes is van toepassing: die Blackout Tydperk moet formeel opgelê deur die uitreiker op grond van 'n interne beleid wat handel dryf as gevolg van die bona fide bestaan ​​van onbekende materiaal inligting. Die Blackout periode moet verval op die algemene bekendmaking van die onbekende materiaal betrokke inligting vervaldatum van die geaffekteerde aandele-opsies kan uitgebrei word om nie later nie as 10 sakedae na die verstryking van die Blackout Tydperk. Die outomatiese verlenging sal nie toegelaat word waar die optionee of die gemeenskap is onderhewig aan 'n ophou handel of 'n soortgelyke bevel. Aandeelhouersgoedkeuring vir Planne, toekennings en Wysigings Die wysigings aan beleid 4.4 bepaal dat 'n vaste aantal voorraad opsie plan wat kan saam met al die ander voorheen planne of toekennings issuer39s, lei te eniger tyd in die aantal genoteerde aandele gereserveer vir uitreiking meer as 10 van die uitgereikte aandele soos op die datum van implementering van die voorraad opsie plan moet goedkeuring van die aandeelhouers ontvang ten tye van die plan is om geïmplementeer word en op 'n tyd die aantal aandele gereserveer vir uitreiking onder die plan gewysig. Daarbenewens het 'n vaste aantal plan wat, tesame met al die ander voorheen planne of toekennings issuer39s, kon nie tot gevolg hê te eniger tyd in die aantal genoteerde aandele gereserveer vir uitreiking onder die plan van meer as 10 van die uitgereikte aandele soos op die datum van die implementering van die plan (van al die Kanadese maatskappye wie se aandele verhandel op 'n beurs, het ek opgelet dat net 'n handjievol van hulle bied opsies (oproepe, sit). wat is die rede vir dit nie aanbied opsies op sy aandele meer aandag te vestig om die voorraad op sigself 'n maatskappy wil dat en dus moet opsies handel bied. So hoekom doen 'n baie Kanadese maatskappye bied opsies handel Ek was op soek na die TSX (Toronto Aandelebeurs). Een maatskappy (RY, Royal Bank of Canada) . het opsies op NYSE, maar nie op die TSX So miskien is dit iets te doen het met die TSX ruil self gevra 3 Februarie 14 aan 21:35 in die eerste plek jou vraag bevat 'n paar valse perseel: opsies in die VSA nie handel oor die NYSE, wat 'n aandelebeurs. Jy moet gewees het op soek na 'n lys van 'n opsies ruil. Daar is 'n handvol van die opsies handel in die VSA en terwyl twee van hulle het NYSE in die naam, met verwysing na NYSE op sigself nog verwys na die aandelebeurs. Maatskappye tipies hoef te besluit self of opsies sal handel vir hul vee. Die ruil en ander deelnemers aan die mark (die mark makers) besluit of 'n mark te skep vir hulle. Die Toronto Aandelebeurs (TSX) is ook 'n aandelebeurs. Dit nie die geval noem enige opsies. As jy wil Kanadese genoteerde opsies op aandele sien, is jy op soek op die verkeerde plek. Volgende, ja, RY wel gelys opsies in Kanada. Hier is 'n paar. Het jy geweet oor die Montreal Exchange (MX). Die MX is deel van die TMX Group, wat die eienaar van beide die Toronto Aandelebeurs (TSX) en die Montreal Exchange. Jy sal vind baie van die Kanadese aandele en die indeks opsies handel by die MX. As jy 'n opsies handel rekening met 'n ordentlike Kanadese makelaar, moet jy toegang tot opsies handel by die MX het. Ten slotte, selfs met inagneming van die bestaan ​​van die MX, sal jy nog steeds vind dat 'n baie Kanadese maatskappye hoef nie enige opsies gelys. Eenvoudig: kleiner en / of minder vloeistof aandele hoef nie genoeg vraag na opsies, sodat die opsies ruil amp Market makers hoef aan te bied enige. Dit isnt koste-effektiewe vir hulle 'n mark waar daar sal wees baie min deelnemers te skep. antwoord 3 Februarie 14 aan 23:40 Korporasies is verwyder van die markte opsies. Hulle kan nie toelaat nie ander verbied om handel hulle plaaslike wette nieteenstaande. Geen nasionale opsies mark is as produktiewe as die USS. Trouens, die meeste lande hoef nie eens opsies handel. Sommige gewoond selfs toelaat opsies, maar eerder opsie-agtige afgeleides. Finansies in Kanada is baie meer dig gereguleer as die VSA. Dit primer op Kanadese opsie in aanmerking te kom wys hoeveel. Terwyl Amerikaanse aanmerking te kom is ook streng, die kwotas is veel minder beperkende, so 'n hoogs vloeibare klein maatskappy kan ook ingesluit word waar dit in Kanada sal uitgesluit word vir die versuim die top 25 reël. antwoord 3 Februarie 14 aan 23:28 Jou Antwoord 2016 stapel Exchange, Inc

No comments:

Post a Comment